vrijdag 13 juli 2007

Natuur.huis

Het natuur.huis is het regionaal secretariaat van Natuurpunt Antwerpen Noord in Ekeren. De voorbije jaren is er heel wat gewerkt aan het natuur.huis: een vergaderzaal op de eerste verdieping, een educatieve zolder, een natuur.winkel op het gelijkvloers, burelen voor de professionele medewerkers. Zelf kom ik er regelmatig voor vergaderingen en cursussen. Maar de laatste keer viel me op dat de muren van de vergaderzaal nog steeds leeg zijn.

Dus heb ik gisteren op het Dagelijks Bestuur voorgesteld om de vergaderzaal aan te kleden met wat natuurfoto's. Mijn natuurfoto's, welteverstaan. Het voorstel is aangenomen, nu moeten we het nog praktisch uitwerken, bijvoorbeeld met een rail boven tegen de muur, waar we dan een ketting of een nylon koordje kunnen inhaken om daar de fotokaders aan op te hangen. Er kunnen zo'n 7 à 8 foto's hangen. Die heb ik nog wel in de natuurfotokaft zitten. En over 6 maanden kunnen we dan ook eens wisselen van foto's. Dat brengt variatie in het aanbod en het zet de mensen aan om zich te blijven inzetten voor al het wondermooie in de natuur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten