maandag 30 juli 2007

FotoCD

Overlaatst van KrisKras de vraag gekregen of ik mijn foto's van de reis "Zeilen in Friesland" tijdens het afgelopen hemelvaartweekend op CD wou zetten, omdat ze van die bestemming heel moeilijk foto's kunnen vinden.

Daar heb ik me in het weekend even mee beziggehouden en meteen ook maar een fotoCD gemaakt voor de Vrienden van Heverleebos en Meerdaalwoud, de organisatoren van het zomerkamp in de Doode Bemde. Beide CD's voorzien van een mooie cover en een "boekje" voor in het CD-doosje. Deze morgen heb ik dan alles op de post gedaan. Dan zie ik binnenkort een van mijn foto's in de KrisKras-brochure verschijnen. Dat is in het verleden ook gebeurd met de foto's van de Winterse Midweek en het reisje naar de Eifel. Van de foto's van Texel en van Schotland die ik hen ooit bezorgd heb, heb ik nooit iets teruggevonden op de website of de brochure. Hopen dat het nu wel goed komt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten