vrijdag 27 juli 2007

Muurvegetatie

In het volgende nummer van natuur.ruimte, het ledentijdschrift van Natuurpunt Antwerpen Noord, zal er een artikel verschijnen over muurvegetatie, in de reeks over "Biodiversiteit in mijn gemeente". Ik heb op de redactievergadering toegezegd om de foto's te leveren voor dit artikel. Het is de laatste weken nog niet echt denderend weer geweest (ofwel was ik niet thuis) om foto's te gaan maken van muurvegetatie. 't Steen in Antwerpen zou een geschikte locatie zijn, alsook de oude kademuren in de oude haven van Antwerpen. Verder wil ik ook nog wel eens gaan kijken op de forten en schansen in de omgeving.

Als het komend weekend wat droog en windstil wil blijven, ga ik eens naar Antwerpen rijden om muurvegetatie te zoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten