donderdag 8 maart 2007

Snorrendag

Op 21 april organiseert Natuurpunt Antwerpen Noord in de Oude Landen in Ekeren een familiedag, de Snorrendag. De Werkgroep Ekerse Natuur doet de voorbereiding van deze dag en een van de onderdelen van die dag is een fotozoektocht. Natuurlijk dachten ze daarbij direct aan mij om de foto's te maken.

Maar de tijdsdruk begon toe te nemen. Woensdag 14 maart hebben ze opnieuw vergadering en moeten er 20 foto's op tafel liggen, waarvan ze er 10 gaan uitkiezen voor de fotozoektocht. Omdat ik in het weekend waarschijnlijk geen tijd ga hebben, en ook geen zekerheid heb ivm het weer, heb ik maandag op het weerbericht gekeken welke dag de beste dag van de week ging zijn, en dat was donderdag. En dan heb ik donderdag, vandaag dus, een dag verlof genomen.

En ik had geen ongelijk. Het was prachtig weer. Ik heb 2,5 uur in de Oude Landen rondgelopen en -gekropen. Ik heb 19 van de 20 gevraagde foto's kunnen maken, maar heb me ook nog even beziggehouden met wilgenkatjes (maar toen begon het net wat te waaien) en met groot hoefblad. Die laatste zijn wel mooi gelukt.

Wat de fotozoektocht betreft, ben ik wel eens benieuwd welke foto's ze op 14 maart gaan uitkiezen. Meer nieuws volgt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten