donderdag 1 maart 2007

Pak- en plaksessies

De natuur.ruimte is terug van de drukker, en nu kunnen de beruchte pak- en plaksessies weer doorgaan. Vrijwilligers gaan dan enkele dagen na mekaar adresetiketten plakken op de tijdschriften. Omdat dit overdag gebeurt, en ik overdag moet werken, ben ik daar nooit mee bezig geweest, maar vandaag zijn mijn ouders een paar uur gaan plakken.

En ze hebben meteen nog een paar exemplaren van het tijdschrift meegebracht voor mij. Ik ga die bezorgen aan enkele fotografen die niet in het werkingsgebied van Natuurpunt Antwerpen Noord wonen.

Raar maar waar, ik zag al meteen twee fouten in de colofon. Twee dingetjes die helemaal op het einde van de layout nog zijn aangepast en waar we dus overgekeken hebben... Maar voor de rest ziet het er prima uit. Én vanaf dit jaar met een buitenkaft in kleur.

Het is tevens weeral goeie reclame voor de FFFS. Bij de natuurfoto's van leden van de fotoclub wordt de vermelding "Fauna Flora Fotoclub Schoten" toegevoegd. En die vermelding staat er toch weer 11 keer in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten