dinsdag 12 april 2005

Virgin Nigeria

Deze voormiddag las ik op het forum van de vliegtuigspotters in België, Luchtzak.be, de log van de vliegtuigen die op zaterdag 9 april op EBBR* gezien waren. Daarbij één opmerkelijke verschijning, nl. een Airbus A320 van Virgin Nigeria dat sinds 5 april in Zaventem stond voor onderhoud. Eén van de spotters heeft het toestel wel zien vertrekken, maar er is niemand die er een foto van heeft...

Daarnet ben ik mijn ontwikkelde dia's gaan halen, en daarop staan heel wat vliegtuigen die ik zaterdag vanuit het Wing Tips restaurant en vanop de spottersplek in Diegem-Lo gefotografeerd heb. Nu speelt het geluk een beetje mee, want ik heb die Virgin Nigeria op dia staan! Gefotografeerd vanuit het Wing Tips restaurant, terwijl de rest van de groep zat te babbelen en koffie te drinken.

* De ICAO (International Civil Aviation Organization) heeft iedere civiele luchthaven ter wereld een unieke 4-lettercode gegeven. Onze nationale luchthaven in Zaventem is EBBR (Europe Belgium BRussels), de luchthaven van Deurne is EBAW (Europe Belgium AntWerp).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten