dinsdag 8 juli 2008

First light

Daarstraks mijn nieuwe camera gaan halen bij Grobet in Antwerpen. Inclusief een nieuw geheugenkaartje van 4 GB heb ik er 324 euro voor betaald (€ 24 voor het SD-kaartje en € 300 voor de camera, wat een goeie prijs is).

En zoals ze dat noemen bij de eerste ingebruikname van een nieuwe telescoop, is de onderstaande foto de "first light" van mijn nieuwe Canon. (en ja, ik weet het, ik moet dringend naar de kapper...)

PS - de vlekjes op de foto zijn stofjes op de spiegel...

first light A650IS

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat met uw aankoop Rafael! Het ziet er een erg leuk toestel uit. Ik ben alvast benieuwd naar de eerste foto's.

groeten,
Andries

Unknown zei

Proficiat met je nieuwe aankoop, maar niet te luid roepen dat canon goed is hé :-)

Een reactie posten