donderdag 24 januari 2008

KrisKras-brochure (2)

In de vorige KrisKras-brochure hadden ze een foto van mijn reisje naar Friesland, vorig jaar in mei, gebruikt bij de reis die ze in 2008 herhalen (zie mijn vorig bericht). Eind juli hadden ze mijn foto's van Friesland gevraagd op een CD, die ik hen opgestuurd heb, met de uitdrukkelijke vermelding erbij om mijn naam te vermelden als ze een foto gebruiken. In de brochure van september hebben ze dat mooi gedaan, in de marge van de foto.


Deze week viel de nieuwste KrisKras-brochure in de bus, met opnieuw de Friesland-reis in de brochure, met een andere foto erbij, maar opnieuw een foto van mij. Maar... zonder mijn naam! Amateurs! Prutsers!



Eerder stuurde ik al beelden door van vorige reizen naar Texel en Schotland, die ze nooit gebruikt hebben. In plaats daarvan gebruikten ze algemene beelden van de streek, toeristische foto's, ...


Dat is dus de laatste keer dat ze van mij beelden hebben gekregen. Als ze zich toch niet aan de afspraken kunnen houden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten