maandag 28 januari 2008

Fototentoonstelling

Voila, de fototentoonstelling zit er weeral op. We hebben heel veel positieve reacties gekregen, zowel op de foto's en op de presentatie van de foto's (we hadden dit jaar nieuwe kaders en nieuwe passepartouts), alsook op de digirama's. En er is veel volk komen kijken: vrienden, familie, enkele ex-collega's van Siemens, ... en nog vele anderen. Alles samen meer dan 500 bezoekers!

Voor wie er jammergenoeg niet kon bij zijn, krijgt bij deze nog de kans om mijn foto's van de tentoonstelling te bekijken. De onderste 2 foto's waren de reservefoto's en dus niet te zien op de tentoonstelling. Deze zijn exclusief voor jullie, de bezoekers van mijn blog.

Voor sfeerbeelden van de tentoonstelling zelf, neem je best een kijkje op de website van de fotoclub
http://www.fffs.be.









6 opmerkingen:

Geert zei

Aan de foto's te zien heb ik zeker wat gemist Rafaël.

Anoniem zei

'k wil alleen even kwijt dat ik de bovenste foto van de slak met zijn schaduw in dat prachtige licht echt ontzettend goed vind.

:-) Victor

Rafaël Delaedt zei

Die slak is gefotografeerd in het zachte ochtendlicht en met opzet onscherp gehouden (grote diafragma-opening om genoeg licht binnen te krijgen op dat vroege uur). PS: ik vind die foto zelf ook een van de betere van de afgelopen jaren.

Anoniem zei

Ik vind ze allemaal mooi, maar als ik moet kiezen ga ik voor de speerdistel.

Anoniem zei

die foto's zijn schitterend om te zien
de huisjesslak en de bosanemoon zijn mijn favorietjes
maar ook de kleur van de speerdistel is prachtig :)

Anoniem zei

Heel mooie foto's.
Gr. slayne

Een reactie posten