vrijdag 14 september 2007

KrisKras-brochure

Vandaag zat de nieuwe KrisKras-brochure in de bus. Direct gaan zien welke foto ze gebruikt hebben bij de reis naar Friesland tijdens het hemelvaartweekend. Een foto van fietsers, of beter gezegd, fietssters, nl. Evi, Emmanuelle en Kristel. De foto in de brochure is een beetje smaller zodat Ellen, die hier uiterst links rijdt, net buiten beeld valt.





Eind juli hadden ze gevraagd of ik mijn foto's van Friesland op CD wou zetten zodat ze de foto's konden gebruiken. En ik had er meteen bij gevraagd of ze mijn naam konden vermelden in de brochure. En inderdaad, in kleine lettertjes tegen de paginarand staat mooi: © Rafael Delaedt. Het is trouwens ook de enige foto waar de naam van de fotograaf bij staat. Op de rest van mijn vraag (of ze ook de namen van de andere fotografen (deelnemers) wilden vermelden) hebben ze niet gereageerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten