woensdag 22 augustus 2007

RANA

Sinds kort is RANA van start gegaan.

RANA is een nieuwe online natuurfotodatabank. De naam "Rana" is afgeleid van een dier, het is nl. de familienaam van een aantal kikkers, zoals bijvoorbeeld de bruine kikker (Rana temporaria).

De website is een initiatief van Rollin Verlinde en Yves Adams, professionele natuurfotografen in Vlaanderen, die reeds enkele jaren actief zijn in Vildaphoto. Rollin is ook de oprichter van het Forum Natuurfotografie (waar ik moderator ben) en zijn cursus natuurfotografie is bekend bij natuurfotograferend Vlaanderen en Nederland. De website biedt een mogelijkheid aan amateur-natuurfotografen om beelden te verkopen.

Ben je op zoek naar natuurfoto's, neem dan eens een kijkje op Rana! En vertel het voort!


http://www.ranaphoto.net

2 opmerkingen:

Sam M zei

Mooi initiatief!! ;-)

Anoniem zei

Ik wens je veel succes bij Rana. Voor een boel discussie zorgt die alvast, ik hoop dat er ook verkocht gaat worden. Aan de mooie platen zal het in ieder geval niet liggen.
Bedankt voor je linkje naar mijn blog, èn voor het verzamelen van de linkjes naar de natuurfotoblogs. Ik heb nooit geweten dat jullie daarmee bezig waren.

Victor

Een reactie posten