zaterdag 16 juni 2007

Argus fotowedstrijd afgesloten

Vrijdag was de laatste dag om foto's binnen te sturen voor de Argus fotowedstrijd "Natuur en milieu in pixels". Er was op voorhand reeds gewaarschuwd niet tot het allerlaatste moment te wachten met uploaden.

Omdat ik donderdagavond geen tijd had, en omdat ik toch nog zeker twee foto's wou uploaden, heb ik vrijdag rond 19 uur mijn laatste twee foto's opgeladen. De laatste foto heb ik niet meer kunnen verifiëren of het uploaden gelukt was, maar we zullen we zien. Toen ik 's avonds rond half twaalf nog eens wou gaan kijken, lag het systeem plat. En sinds vandaag is mijn account gelocked.

Ik heb in totaal 14 foto's opgeladen in 5 verschillende categorieën. We zullen wel zien hoever de foto's geraken. Wordt zeker vervolgd... ergens in het najaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten