woensdag 12 september 2007

Natuur.kalender

Maandagavond had ik in de Natuur.link (de elektronische nieuwsbrief voor de vrijwillige medewerkers van Natuurpunt Antwerpen Noord) gelezen dat de nieuwe natuur.kalenders weer te verkrijgen waren. En omdat het gisteren vergadering was van de kern Schoten, ben ik na mijn werk nog even langs het Natuur.huis in Ekeren gepasseerd om meteen 10 kalenders te kopen. Op de vergadering in Schoten heb ik er al vijf kunnen verkopen. De andere vijf geraak ik ook nog wel kwijt (thuis en in de fotoclub).


Het is een mooie kalender met prachtige foto's, gekozen uit het natuurfotoalbum. Ze hadden bij Natuurpunt wel wat meer variatie in de fotografen kunnen steken. Ongeveer de helft van de beelden is van dezelfde fotograaf, en dan nog bijna allemaal in opeenvolgende maanden. Al die beelden zijn macro- of tele-opnames met een wazige achtergrond. Dan mocht er wel een extra landschapsfoto gebruikt worden. En dan liefst nog van een andere fotograaf. Zelf zit ik niet op het natuurfotoalbum, maar ik weet wel dat er daar heel wat goeie fotografen opzitten, met heel wat mooie beelden.

De natuur.kalender 2008 is te koop bij Natuurpunt voor € 7,50.

1 opmerking:

Anoniem zei

hopelijk blijf je niet met vijf kalenders over... ene voor in de slaapkamer, ene voor in de living, ene voor in de badkamer, ene voor op het wc en dan nog ene voor in de gang? ;-)

heb het ook niet zo voor het album van natuurpunt. er is zo gigantisch veel 'balast' aan middelmatig tot slecht beeld dat ik mij de moeite ontzie om naar de goeie foto's te gaan zoeken. jammer in feite.

Een reactie posten