woensdag 7 februari 2007

Externe harde schijf

Gisterenavond de files getrotseerd en langs de Makro gereden. In de folder stond namelijk een externe harde schijf van Packard Bell in promotie: 400 GB voor € 135. Thuisgekomen ben ik meteen begonnen om de digitale foto's van mijn tweede interne harde schijf naar deze nieuwe schijf te kopieren. Dan staan al de digitale foto's nu op twee harde schijven. Dan kan ik eindelijk de meer dan 10 GB aan digitale foto's op mijn eerste interne schijf verwijderen. En dan komt er weer wat ruimte vrij op deze "kleine" schijf van 40 GB.

Die nieuwe harde schijf is een leuk ding, makkelijk in gebruik, en met de meegeleverde staander neemt ze ook weinig plaats in. Enkel het meegeleverd backup-programma trekt op niets. Je kan enkel backups maken van "My Documents", dus dat heb ik al snel terug van de pc verwijderd.

Het zal wel weer even duren voor de 400 GB vol staan, maar nu alle foto's (weer) op 2 harde schijven staan, kan ik weer wat geruster slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten