donderdag 26 januari 2012

Fototentoonstelling

Nog twee nachtjes slapen en dan is het weer zover: de jaarlijkse fototentoonstelling met digirama's van de Fauna Flora Fotoclub Schoten. Dit gaat opnieuw door in het prachtige decor van het Kasteel van Schoten (ps - de foto van het kasteel op Wikipedia is van mij). Doorlopend zijn er natuurfoto's te zien, op vaste tijdstippen zijn er digitale projecties in een aparte zaal. Van mij zullen er 3 foto's te zien zijn, (toevallig) drie foto's van bloemen, in verschillende stadia. Bij de projecties is er een onderscheid tussen "persoonlijke" reeksen en clubreeksen. Een persoonlijke reeks heb ik niet, maar voor de clubreeksen mocht iedereen beelden doorsturen en in de drie clubreeksen zijn er ook foto's van mij te zien.

De Fauna Flora Fotoclub is een natuurfotoclub, en wij fotograferen natuur in al zijn facetten. Er zijn vogels, vlinders, bloemen, bomen, landschappen, zoogdieren, insecten, slakken, paddenstoelen, ... kortom, alles is mogelijk, als het maar natuur is! Citaat uit onze statuten: "De natuur wordt niet of zo weinig mogelijk verstoord (heeft niet elke waarneming een invloed op onze omgeving?): dieren worden niet opgeschrikt of gevangen, nestfotografie is verboden; planten worden in hun natuurlijk milieu gefotografeerd en niet beschadigd. De onderwerpen worden gefotografeerd zoals ze kunnen bestaan zonder menselijke invloed."

De tentoonstelling is open voor publiek van 13 tot 19 uur op zaterdag en van 10 tot 18 uur op zondag. Wij beginnen er morgenavond al mee, met een openingsreceptie naar aanleiding van het 25-jarig jubileum van de fotoclub. Zelf heb ik ook een jubileum te vieren, want ik ben in 2002 lid geworden van de club.

Voor meer info, klik op de uitnodiging hieronder (ontwerp van de uitnodiging en affiche door ondergetekende).

Fototentoonstelling

Geen opmerkingen:

Een reactie posten