vrijdag 4 februari 2005

Korte middenzuil (deel 2)

Ik was maandag bij Foto Rembrandt binnengestapt om een korte middenzuil 055CCSB voor mijn 055NAT3 statief te bestellen. De levering zou waarschijnlijk in de loop van de week nog gebeuren.

En gisterenavond hebben ze gebeld: "het stuk van Manfrotto is binnen". En ik heb vandaag toch verlof, dus ben ik daarnet even naar Merksem gereden om de bestelling op te halen. Eenmaal thuis wil ik dat natuurlijk direct uittesten, dus heb ik de kop van de lange middenzuil naar de korte middenzuil verplaatst. En nu kan ik wel mijn statiefpoten helemaal openklappen en dan raakt het zuiltje nog steeds niet de grond...

Prachtig! Dit moest ik hebben... nu nog hopen op een vrij weekend met mooi weer, en dan kunnen we de nieuwe combinatie gaan uittesten...

PS - Dit is het vervolg op Korte middenzuil (21.12.04)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten