zondag 3 januari 2010

Quend-Plage

Oud-nieuw heb ik gevierd in het buitenland. Met een paar vrienden hadden we een huisje gehuurd in Quend-Plage, aan de Franse kust, tussen de Baai van Authie en de Baai van de Somme. Geen van de twee baaien hebben we van dichtbij gezien, maar ik heb me op fotografisch vlak kunnen uitleven op het strand en in de duinen. Met een collega-natuurfotograaf (Wim Acke) ben ik iedere dag op stap geweest, zonder specifiek doel. Als fotogerief had ik mijn 18-35mm groothoekzoom en 50mm standaardlens mee. Een telelens zou handig geweest zijn voor de strandlopers en de meeuwen, en een macrolens voor de schelpjes, maar eerlijk gezegd heb ik die lenzen niet gemist. Ik heb er enorm van genoten om weer buiten te zijn en te gaan fotograferen.

Omdat ik nu nog maar net thuis ben, zullen de foto's volgende week wel verschijnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten