zondag 3 januari 2010

Een nieuw jaar

Een nieuw jaar, een nieuw begin. Alvast voor iedereen de beste wensen voor 2010.

Omwille van technische problemen met mijn knie stond de natuurfotografie in 2009 op een zeer laag pitje, maar daar komt stilaan verbetering in. Ik kan nog steeds niet op mijn rechterknie zitten, maar ik kan intussen wel knielen op de linkerknie, dus kan ik wel weer dichter bij de grond. Gaan liggen, is ook een optie, maar op een nat strand vol schuim blijf ik liever wat verder van de grond af (in tegenstelling tot Danny en Gert op Helgoland).

Mijn goede voornemens voor 2010 (op fotografisch vlak):

  • minder binnen zitten en meer naar buiten
  • een eigen digireeks maken voor de FFFS-clubtentoonstelling 2011
    (het onderwerp hou ik nog even geheim)
  • actiever deelnemen aan het Forum Natuurfotografie
  • sneller en vaker een bericht posten op deze blog
Kerstkaartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten