zaterdag 8 januari 2005

Nieuwjaarsrecepties

Dinsdag was er al de nieuwjaarsreceptie van de fotoclub. Veel volk aanwezig, ook de echtgenotes waren erbij. Nog wat administratief werk gedaan, maar ook een paar leuke babbels. Op het einde van de avond had ik niet veel stem meer over (en smeren met Leffe hielp niet meer...)
Gisteren nieuwjaarsfeestje van Natuurpunt Antwerpen Noord. Nog meer volk aanwezig, waar ik nog niet de helft van ken, of bij naam kan noemen. De mensen van de kern Schoten en van het secretariaat in Ekeren ken ik wel en hier en daar nog een bekend gezicht (weliswaar zonder naam...). Nog een foldertje meegekregen voor de cursus Natuur-in-zicht van het CVN. Die wordt ieder jaar wel ergens in Vlaanderen gegeven, maar dit voorjaar is Ekeren aan de beurt. Daar moet ik dan van profiteren. De cursus Natuur-in-zicht is de inleiding op de cursus Natuurgids. En misschien ga ik die ook nog doen...

2 opmerkingen:

wendy zei

amaai, precies veel recepties gehad. En overal wa gedronken? toch nie te zat me uwe leffe hoop ik he :d;-)

Greetz
-xxx-

Rafaël Delaedt zei

Ik had een Bob bij, dus geen verder probleem.
Vorige dinsdag had ik nog een receptie, nu tijdens de vergaderingen van de lokale kern van Natuurpunt in Schoten... Weer hapjes en drankjes... en deze keer ni te zat, want ik moest zelf rijden.

Een reactie posten