donderdag 25 november 2004

De fotoclub in een nieuw kleedje

Na twee jaar dezelfde layout, werd het weer eens tijd om iets nieuws te proberen. In augustus al heb ik de leden lastig gevallen met vragen over de nieuwe passe-partouts rond de foto's (dat was eigenlijk voorbereidend Photoshop-werk). En de maanden erna heb ik een nieuwe structuur uitgetekend en een interessanter design proberen uit te werken, alweer in Photoshop. Het zag er al beter uit dan ervoor, maar ik vond het nog steeds "amateuristisch" overkomen. En enkele weken geleden zag ik op internet een knappe layout. En waarom het warm water opnieuw uitvinden?

Kleuren en afmetingen werden aangepast, de code werd binnenstebuiten gekeerd, en stilaan werd de vorm zichtbaar. Foto's toevoegen, teksten schrijven, layout verder uitwerken, fouten verbeteren, code valideren, ... en tenslotte files uploaden naar de webserver.

Dinsdag was het eindelijk zover: http://www.fffs.be/ steekt in een nieuw kleedje.

Gaat allen daarheen, surf, lees en kijk, en als je commentaar hebt, dan hoor ik het graag...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten