maandag 25 juli 2005

Nieuwe blog: Opleiding tot Natuurgids

Het is nu exact twee maanden geleden dat ik me inschreef voor de cursus Natuurgids, die over dik 2 maanden start in Ekeren.

Net zoals ik hier mijn ervaringen en belevenissen ivm natuur & fotografie neerschrijf, ga ik dat ook doen tijdens de cursus Natuurgids. En speciaal daarvoor heb ik een blog opgestart. Daarin zal ik dus mijn ervaringen van de cursus, mijn waarnemingen tijdens wandelingen, ... opschrijven.

Ik heb gekozen voor een lichtjes andere layout, maar dezelfde elementen komen terug. Nu moet ik nog wat werken aan de code en de CSS om het geheel nog wat mooier te maken (ik hou wel van kleine letters, nu zijn ze écht te groot). Verder zoek ik nog enkele natuur gerelateerde citaten om het voetgedeelte "op te vullen".

Je kan deze nieuwste blog vinden op: http://natuurgids.blogspot.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten